Ny medarbetare på lärstödscentrum

Hej! Jag heter Monica Moritz och har just arbetat min första dag här på LSC.

 

 Jag har bytt ut mina tidigare arbetsuppgifter som gymnasielärare i Vilhelmina, där jag i tio år undervisat i ämnen som multimedia, programmering, webbdesign och databaser, till att få arbeta här hos er. Jag ser fram emot denna nya start med nya uppgifter att få sätta tänderna i och hoppas att mina tidigare erfarenheter skall få komma till nytta.

 

Jag är för övrigt 51 år gift och har tre söner som nu har egna familjer. För övrigt så planerar jag att springa tjejmilen i Stockholm sista helgen i augusti. Inte så att jag har för vana att tävla direkt, men lite motion är alltid bra för kroppen. Jag räknas nog också till gänget som kallas nördar :-B,  har just börjat med ett språk som heter Ruby on Rail.

 

 

 

Kommentera

